rzetelna firma
google adwords

eactive
ul. Aleksandra Zelwerowicza 18A
53-676 Wrocław

tel. +48 71 340 94 00
fax. +48 71 340 94 09

e-mail: biuro@eactive.pl

Na czym polega efekt ROPO?

Powiązanie sprzedaży online i offline stało się sprawą oczywistą. W poszukiwaniu odpowiedzi na potrzeby związane z decyzjami zakupowymi, konsumenci po niezbędne informacje coraz częściej sięgają do Internetu. Zdobywanie potrzebnych danych w wirtualnym świecie, po czym praktykowanie kupna w „realu” nikogo nie zaskakuje. Zdeterminowani nabywcy potrafią korzystać dzisiaj z najnowocześniejszych technologii, by trafnie i w możliwie […]

(czytaj dalej...)

Ile linków widzi użytkownik.

Ciekawostka na temat tego ile linków widzi użytkownik na liście wyników Google.

(czytaj dalej...)

Dlaczego Google Adwords może być nieskuteczne?

Są pewne powtarzające się powody dla których Google Adwords staje się nieskuteczne.

(czytaj dalej...)

World Usability Day

W zeszłym tygodniu we Wrocławiu odbyła się kolejna już edycja konferencji World Usability Day. Zaproszeni goście (w tym gość specjalny Rolf Molich) poruszyli wiele kwestii związanych z aktualnymi trendami w projektowaniu użytecznych serwisów internetowych. Konferencja składała się z dwóch części. Poranne sesje zdominowały równolegle prowadzone warsztaty na różnych poziomach zaawansowania. Osoby biorące w nich udział […]

(czytaj dalej...)

Biznesowy Plus

Google nie przestaje promować swojego serwisu społecznościowego Google+. Tym razem skorzystać na tym mogą firmy stawiające na promocje w internecie. Pomimo dużej liczby zarejestrowanych użytkowników Google+ serwis społecznościowy giganta z Mountain View stanowi raczej ciekawostkę, niż rzeczywiste zagrożenie dla dominacji Facebook’a. Jednak wraz z wprowadzeniem ostatnich zmian w wyszukiwarce, już wkrótce może znacznie zyskać na […]

(czytaj dalej...)

Szyfrowana analityka

Druga połowa października przyniosła zapowiedzi kolejnych zmian wprowadzanych przez Google w jednej z ich kluczowych usług. Zmiany powinny zainteresować szczególnie wszystkie osoby zajmujące się pozycjonowaniem i korzystające z Google Analytics. Jako pierwsi różnice zauważą użytkownicy zalogowani na witrynie google.com, którzy w adresie strony będą mogli dostrzec, że standardowy protokół HTTP zastąpiony został jego szyfrowaną wersją […]

(czytaj dalej...)

Chrome Web Store już po polsku

Google udostępniło polską wersje swojego serwisu z aplikacjami instalowanymi w przeglądarce Chrome. Tym samym deweloperzy zyskali możliwość dotarcia do większej liczby użytkowników. Przeglądarka Chrome zdobywa co raz większa popularność wśród internautów, co przekłada się na stale rosnącą grupę odbiorców korzystających z rozwiązań oferowanych przez Google. Wprowadzenie polskiej wersji Web Store z pewnością jeszcze tą tendencję […]

(czytaj dalej...)

Aktualizacja wskaźnika PageRank

Pod koniec czerwca nastąpiła aktualizacja wskaźnika PageRank. Dla większości serwisów internetowych wartość wskaźnika zmieniła się. Wśród pozycjonowanych przez firmę eactive witryn aż w 60% przypadków odnotowaliśmy wzrosty. Natomiast tylko w kilku przypadkach wskaźnik zmalał. Jest to dowód na wysoką jakość świadczonych przez naszą firmę usług i skuteczności prowadzonych działań.

(czytaj dalej...)

Przycisk +1 konkurencją dla Facebooka

Wiele osób korzystających z Facebook’a nie raz miało do czynienia z zapytaniem – „lubię to”. W tym przypadku niejednokrotnie można polubić daną osobę, firmę, przedmiot lub po prostu stronę internetową. Na przeciw temu firma Google „wypuszcza” na świat nowe dziecko – Przycisk +1.

(czytaj dalej...)

Do Polski zawitają światowi specjaliści od marketingu w Google

Na bieżąco śledzimy nie tylko wyniki pozycjonowania Waszych serwisów w wyszukiwarkach, ale wszystko to, co dzieje się w naszej branży. Już 15 czerwca w Poznaniu odbędzie się Międzynarodowa Konferencja SEO – Search Marketing Day, na której światowej sławy eksperci od marketingu Google dzielić się będą swoją wiedzą. Takiej wiedzy nigdy za wiele – warto tam […]

(czytaj dalej...)