Google Analytics – niezbędne statystyki strony
Bardzo często osoby pytają nas: W jaki sposób sprawdzić ilość wejść na stronę www? Pierwszą odpowiedzią są oczywiście narzędzia do zbierania statystyk, a polecanym bezpłatnym programem jest na przykład Google Analytics. Statystyki są założone, program zlicza użytkowników, którzy weszli na moją stronę i co dalej? W jaki sposób można te dane wykorzystać, aby nawet zwiększyć […]
Co w internecie piszczy
Na podstawie kwietniowego raportu firmy Gemius „Trendy 2010. Rynek internetowy w liczbach”, przedstawiamy kilka ciekawostek z wirtualnego świata.
Polecasz – zarabiasz
Jeżeli jesteś czytelnikiem naszego bloga, to pewnie odwiedziłeś już naszą stronę główną www.eactive-pozycjonowanie.pl i wiesz doskonale czym się zajmujemy i jaki jest profil naszej działalności. Proponujemy współpracę w postaci Programu Partnerskiego, dzięki któremu Ty polecasz nam Klienta, my robimy resztę, a Ty otrzymujesz z tego tytułu prowizję.
Linki sponsorowane – ile się płaci za kliknięcia
Często Klienci zadają nam pytanie: Ile zapłacę za kliknięcie w moje słowa kluczowe dla kampanii linków sponsorowanych? Nasza odpowiedź zawsze jest taka sama – to zależy od wielu czynników. Niemniej jednak koszt za kliknięcie w dane słowo kluczowe można wstępnie oszacować. Jak?
Ranking wyszukiwarek, przeglądarek i nie tylko
Z jakich przeglądarek korzystają Internauci, w jakich wyszukiwarkach najczęściej szukają informacji czy też z jakich województw występuje najwięcej połączeń? Na te pytania odpowiadamy na podstawie cotygodniowego rankingu sporządzanego przez Gemius.
Zwiedzanie muzeów w Internecie
Google uruchomiło nową usługę: Google Art Project. Dzięki nowej stronie można bez wychodzenia z domu obejrzeć słynne dzieła sztuki, nawet z bardzo dokładnymi szczegółami. W projekcie uczestniczy 17 największych muzeów z całego świata m. in. National Gallery w Londynie , muzeum Van Gogha w Amsterdamie, MoMA w Nowym Jorku czy Muzeum w Pałacu Wersalskim.
Pozycjonowanie marki i nazwy firmy
Pozycjonowanie marki i nazwy firmy Wyobraź sobie sytuację, że KTOŚ usłyszał nazwę Twojej firmy. Nie dostał Twojej wizytówki, ani nigdy nie korzystał z Twoich usług. Po jakimś czasie chce skorzystać z usługi, którą proponujesz swoim Klientom. Niestety przez ten czas zapomniał wszelkie szczegóły z tym związane.
Copywriting w Internecie
Czy copywriting internetowy jest konieczny? Internet w bardzo dużym stopniu oddziałuje na użytkownika przez obraz. Internauci najczęściej tylko skanują strony wzrokiem nie czytając treści. Czy zatem standardowy tekst ma szansę się przebić oraz wpłynąć na przypadkowego Internautę? Wygląda na to że tak. Tekst można w umiejętny sposób dostosować do aktualnych potrzeb Internetu, a co więcej […]
Najpopularniejsze hasła w Google
Miliardy haseł wpisanych przez Internautów w 2010 roku do wyszukiwarki Google, świadczą o istniejącej już od dawna popularności słynnej wyszukiwarki. Jakie były najczęściej wpisywane hasła w Google w Polsce w mijającym roku? Poniżej przedstawiamy ranking Google Zeitgeist 2010 [zeitgeist tłum. duch czasu] na najpopularniejsze słowa w Google.
Wyszukiwarka Google a Mapy Google
Zauważyliśmy, że wiele osób myli dwa pojęcia: „pozycjonowanie w Google” oraz „pozycjonowanie na mapach Google”. Dochodzą do tego jeszcze „Miejsca Google”. Rozwiewając wszelkie wątpliwości przedstawiamy poniżej rysunki obrazujące różnicę pomiędzy siecią Google a mapą Google. Powodem złego przeświadczenia może być fakt, że do naturalnych wyników wyszukiwania, Google dołącza wpis z mapy, przez co może on […]